RDS fix (+4) 0314243216 ; RDS mobil (+4) 0771427398 ; Fax (+4) 0318115902 ; Email sales@metabirotica.ro  |  Intrebari frecvente  |  Contacteaza-ne

Acces cont  |  Inregistrare  |  Istoric comenzi

  
  
  
  

Conditii si termene de vanzare

Toate vanzarile SC  Meta Group Universal SRL – MetaOcazii  catre cumparatori sunt supuse acestor reguli, care se completeaza cu dispozitiile din contractuI de vanzare-cumparare. Acceptarea acestor conditii se face implicit de catre Cumparator odata cu achizitionarea marfii.  

SC  Meta Group Universal SRL – MetaOcazii  este specializata in prestarea de servicii comerciale. Toate produsele de pe site vor beneficia de asumarea raspunderii vanzatorului , conform prevederilor legale.

COMANDA

Se poate trimite direct de pe site ( prin crearea unui cont/logarelcomanda ) , telefonic, prin e-mail ( Telefon  RDS     ( +4 ) 031 4243216 ; Vodafone (+4) 0722 430730 ; Fax (+4) 031 8115902 ;  Email  sales@metabirotica,ro  ; Persoana de contact : Catalin MARIN  ;  Program : Luni—Vineri   9:00-13:00 ; 14:00—18:00 ) .

Preturile produselor afisate pe site sunt exprimate in lei ,contin TVA ,  si nu contin cheltuieli de livrare.

PLATA PRETULUI MARFII. MODALITATI DE PLATA. TERMENE DE PLATA.

  • Plata pretului marfii se poate face in numerar  (cash la livrarea ) sau prin virament bancar  (in conditiile legii) , in cuantumul , in contul  si la termenul prevazute  in factura fiscala.
  • Suma scadenta trebuie sa fie virata in contul Vanzatorului la data mentionata pe factura. Plata se considera facuta la termen, in situatia in care suma datorata a ajuns in contul Vanzatorului la termenul prevazut in factura.
  • In cazul in care plata nu este facuta in termenul prevazut in factura, Vanzatorul este indreptatit sa perceapa penalitati de 0,1 % din suma restanta pe zi de intarziere.
  • Vanzatorul ramane proprietarul marfurilor facturate pana la achitarea integrala a acestora.

 

LlVRAREA BUNURILOR - OBIECT AL VANZARII

 

Termen de livrare maximum 24h- pentru produsele aflate in stoc si comandate pana la ora 12 si de maximum 72h –pentru produsele aflate in stoc si comandate dupa ora 12 , la sediul clientului , contracost , prin reteaua Fan Courier sau Posta Romana. Programul de livrare este de Luni pana Vineri. Sambata se fac livrari pana la ora 12 si doar cu o confirmare prealabila a cumparatorului. Duminica si in zilele de sarbatori legale,nu se efectueaza livrari.

•              Exista situatii rare,independente de vointa noastra,cand durata de expediere,prin curierat rapid,poate depasi termenele de livrare stabilite anterior(ger,blocaje auto,inundatii,viscol,greve,etc).

•              La cererea cumparatorului se pot efectua livrari si cu alte firme de curierat.

•              Produsele pot fi ridicate de catre cumparator direct de la sediul vanzatorului,neaplicandu-se,in acest caz,taxe de transport,fiind necesara insa notificarea prealabila a vanzatorului. Riscul si chieltuielile transportului marfii revin in sarcina Cumparatorului, in situatia in care bunurile sunt ridicate de Cumparator sau reprezentantul acestuia (mandatar, transportator etc) de la sediul Vanzatorului.

 

RETURURI

•      Orice retur de marfa este acceptat numai insotit de un NRM (Numar Retur Marfa). NRM-ul se obtine astfel: trimiteti (prin fax sau email) la Vanzator o cerere de retur marfa (care sa contina datele de identificare ale cumparatorului , codul  si descrierea produsului de returnat si motivul returului de ex. greseala comanda/livrare/facturare ; marfa defecta ; consumabil defect) ,o copie dupa factura de achizitie si dupa certificatul de garantie (in cazul echipamentelor); veti primi un numar de inregistrare (NRM-ul) pe care il notati pe cererea de retur marfa.Dupa obtinerea NRM-ului , aveti o perioada de 10 zile calendaristice sa trimiteti coletul cu produsele de returnat insotite de  cererea de retur marfa , factura de achizitie si certificatul de garantie. NRM-ul trebuie scris cat mai vizibil pe cutia in care se trimit produsele returnate.

•      Cererea de retur marfa se trimite in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data receptiei produselor. Depasirea termenului specificat anterior va duce la neacceptarea cererii de retur marfa.

•              Ne rezervam dreptul de a nu accepta retururi , fara o motivatie intemeiata.

•              Produsele vor fi returnate in conditiile necesare revanzarii (nu se admit pachete deteriorate, etichete lipite, cutie desfacuta / desigilata, produse sparte, deteriorate, cartuse consummate, etc).

 

MARFA TRIMlSA GRESIT

•              Pentru bunurile primite in mod eronat sau pentru lipsa de marfa, notificarea se va face de catre Cumparator , in termen de maximum 10 zile calendaristice de la data facturarii. Termenul se refera la marfa receptionata prin transportatorii utilizati de Vanzator . 

•              Orice alta reclamatie primita dupa acest termen NU va fi acceptata.

•              Pentru coletele deteriorate, Cumparatorul este obligat sa anunte imediat transportatorul ,si sa deschida coletul deteriorat de fata cu reprezentantul acestuia.

•              Nerespectarea acestei prevederi duce la asumarea responsabilitatii Cumparatorului in privinta, bunurilor deteriorate.

 

MARFA DEFECTA

•              Retururile de marfa defecta se fac numai pentru produsele cumparate de la Vanzator ,care sunt inoperabile sau nu fuctioneaza conform specificatiilor producatorului,si sunt acoperite de garantia producatorului.

•              Pentru a returna marfa defecta aveti nevoie de un NRM (Numar Retur Marfa).

•              Orice produs defect returnat este acceptat numai insotit de ambalajul original.

•              Produsele vor fi verificate . Daca se dovedeste ca acestea nu sunt stricate, au fost folosite contrar recomandarilor producatorului sau sunt deja consumate , se returneaza imediat cumparatorului , costul transportului fiind suportat de Cumparator.

•              Nu se accepta retururi de produse defecte pentru orice consumabil care este sub forma de praf ambalat in cutie de plastic/nylon (tonere, developere).

•              In termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului, Vanzatorul va comunica hotararea luata (una din cele de mai jos):

a. Produsul defect se returneaza cumparatorului.

b. Produsul defect va fi inlocuit cu unul nou.

c. Vanzatorul va emite un storno pentru acel produs defect.

•              Refuzul / returnarea unor bunuri nu il scuteste pe Cumparator de obligajia de a plati pretul bunurilor acceptate sau de a executa alte obligatii, in conformitate cu prezentele reguli si cu dispozitiile contractuale.

 

GARANTII

•              Vanzatorul garanteaza ca bunurile vandute corespund normelor calitative prezentate de producator. Vanzatorul va inlocui produsele consumabile defecte sau va restitui Cumparatorului contravaloarea lor, daca acestea au fost folosite potrivit recomandarilor producatorului. Echipamentele de birou beneficieaza de garantia asigurata de producator pe o perioada de 12-24 luni de la data achizitionarii.

•              Vanzatorul pune la dispozitia Cumparatorului, la cererea acestuia, documentatia ,care insoteste marfa, tradusa in Limba Romana, potrivit legislaliei in vigoare .

•              Documentatia este pusa la dispozitie de Vanzator pe suport material (Ia cerere) sau in format electronic. 

 

LlTIGII

Eventualele litigii intre partile contractante vor fi solutionate pe cale amiabila, iar daca acest lucru este imposibil, litigiul ivit va fi depus spre solutionare instantei judecatoresti competente din Municipiul Bucuresti.

 

Declaratie de conformitate

SC Meta Group Universal SRL cu sediul in Str. Drumul Taberei , nr. 94 , blc. 519 , sc. 3 , et. 3 , ap. 79 , sector 6 , Bucuresti , CUI RO 17063828 , cu Nr. Reg. Com. J40/21436/2004 , declaram,asiguram si garantam pe propria raspundere  , conform prevederilor art. 5 din HG nr. 1022/2002 privind regimul produselor si serviciilor care pot pune in pericol viata , sanatatea , securitatea muncii si protectia mediului ca produsele livrate nu pun in pericol viata , sanatatea , securitatea muncii , nu produc impact negativ asupra mediului si sunt in conformitate cu:

standardele ISO 9001/2001 ; EN 55022  1987 ; EN 50082-1  1987

directivele comunitare 89/336/ EEC ; 92/31/EEC ; 93/68/EEC

Prin prezenta , garantam ca produsele vandute corespund normelor calitative  prezentate de producator ( in conformitate cu standardul ISO 9002/EN 29002 : 1989 , BS 5750 Part. 3 : 1989.

  
  

  

Branduri

  



  

Aboneaza-te la newsletter

 
Vrei sa afli prin email despre reduceri si promotii? Aboneaza-te acum la newsletter si fii la curent cu tot ce e nou!